Sunday, January 9, 2011

spekulasi mengenai beribu ikan dan burung mati secara tiba-tiba .Amaran Allah !



kalau kau seorang yang rajin beli paper dan rajin membaca mesti korang ikut perkembangan pasal burung2 yang banyak mati dekat luar negara.dan bape hari yg lalu,keluar lagi kat kosmo . kalau nak baca cube search kat kosmo online.bilangan haiwan yang mati bertambah mengikut negara.


apa punca nya?
 
 
keracunan ? tumpahan minyak? mcm mana pulak dgn burung? knp pulak burung mati sampai 5000 ekor? tak kan terminum air tumpahan minyak pulak? tak kan kapal terbang langgar plak? mcm mana burung yang banyak tu tiba2 mati secara mengejut?
 


“Pemeriksaan awal beberapa burung mati menunjukkan adanya trauma. Apakah trauma ini akibat jatuh ke bumi atau akibat sesuatu yang mengenai burung-burung itu saat di udara, kami tidak tahu,” tutur Rowe.
untuk petikan ni,aku tak nak komen ape2 .yang penting korng jgn terlalu percaya ! ingat hari kiamat tiada sape yang buleh meramalkan ketibaan nye .


Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri, sehingga jelaslah bagi mereka bahwa al-Quran itu benar. Dan apakah Tuhanmu tidak cukup (bagi kamu) bahwa sesungguhnya Dia menyaksikan segala sesuatu.
( Fussilat 41: 53)
 

0 luahan hati: