Monday, April 5, 2010

rafiqin darwisy

aku tabik mak bapak die coz bagi name giler ulamak .
pangai budak ni macam (*(^ !!
celake mamat ni .
yang aku kagumnye rakyat malaysia ni memang prihatin .
aku tabik la beb .
budak ni idop x lame da nie .
satu lagi budak ni da lame x rase kene hentak helmet .
x cukup budak2 satu mas pangkah budak ni nak cari pasal lagi .
cibai oh mengutuk arwah din beramboi cam siott.
jadah pe ko tggu die da xde baru nak ngutuk ?
time die idop dulu xreti lak kau nak bersuare asal ko tau ko tu kecik mcm btg pnsil er ?

sedar un .
all the hackers !

lets hack this son of a b***** !
ni antara entry yang aku rase wat sesape rase nak liwat mamat ni .














ni muke budak celepet uh .
hak elah tadee besaa manee ;)
kene jentik kat idong da melalak ni .
gua xpaya nak halo halo bebudak ni sume sesape bole setel ini budak sorg2 .
cari alamat cari tempat gegar budak kecik ni .

jangan tmpah maot !

3 luahan hati:

s.N.h said...

cptt weyh hentak bdk sial nie ngn helmet . bia otak dye btol blk . kasi sdr sket pe dye dh buat

_aLiaHwaFa_ said...
This comment has been removed by the author.
s.N.h said...

erk ? bkn bdk sial . ishhhhhhh tapis bhsa . correction okayy ; budak teeeeeeeeeeeetttttttt *baru sopan* hah hah hahaha