Tuesday, February 16, 2010

semalam yang hangat

ari ahad mlm uh sedang aku leke2 lyn mop lantai dtg plak pidot tomei ehsan syukor babed tibai makanan waste yg bnyk :D
setahu aku , aku msg tomei jek soh dtg kasi lahapkn sume mknn yg bnyk ni .
tpi ade dorg un sng gak tadela ke tong smph aku buang .
msok2 buat mcm atok die pnye abg ipar punye kdai haha habeh sume mknn dowg sapu.
tenkiu beb xdela aku sorg yg gumuk nnti :DD
lek lu story xabeh agi haha pas uh gian plak nmpk cctv .aduyh la kunfem aku msok kije arini kne pecat hahaha .

xcye ?
ko tgk dorg ni ha mcm x penah jmpe cctv lak siap men tgkp gmbo lgi uh !

:D
 


jgn smpai aku kene tiau ngan mr botak sudah !
pelakon di ats ialah . . . pndai2 la tgk ! :DD
ni baru sket larh bnyk agi gmbo aku rse dorg tgkp haha tgk lame je dorg ngadap cctv ni .aku ngah jadi kuli tlg kemas sapu lap .adooi ~
da setel balek dlm kol 11 lebeh .dowg lepak 15teen jap aku ngan jaa xsmpt gi ah .sowie eh!


cerite pagi isnin 15 februari 2010 .
cite punye nak hangit kol 8 da grak futsal tpi kalo ko bru nak bgn kol 8.30 xke rse nak kne hentak ngan helmet ?haha kabot aku mandi aym2 pas uh dpt msg ko xgrak skrg ko tggl .amek kau serabai ribot aku dibuatnye .
dlm kol 9 lebeh smpai la kat futsal.
din ade capek ade bo ade fit ade apis ade idham ade bnyk larh .
pas uh dak2 pi mam jap .
mam pnye lame smpai kol 10 lebeh bru dtg blek .
yg ade kt futsal men dlu ah .
ade team beb !

plkn @ abg2 gondol + botak = housen
non-plkn @ abg2 brambot =suzuran

ade satu budak sekola hahaha abg hakim !
cian die :DD

maen pnye maen punye maen ntah bpe bijik gol da kami sumbat smpai xnmpk bola yelah bola tadek beze dgn kepale mereke meke :DD
result die ?

jengjengjeng !

non plkn mmg 1
plkn mng 1 .
besh ah lpas jugak rindu beb .
xlame gak la men nye dlm kol 10 smpai 11 lbeh mcmtu .
tgh2 men mmbr din dtg da .
ready sme2 grak sungai.
da nak bayo kat mmbrship xleh pkai da mahal .
pk nak cabot je sian lak bangla uh .
so da setel sume dlm kol 12 uh grak sungai .
pgi petronas jap isi minyak sume then bru grak ke
sungai gabai .

mak aih die punye sesak xingt dunie .
dssbkn trafik lite yg satu tu je smpai haa kau berjele pnjg .
yg laju lajuuuuuu jela jln .
ade yg da smpai da pon .
yg slow trpkse la slow2 tggu dorg .
ade yg x brani ikot side kanan sbb kete dtg dri arah brtntangan .
itu yg wat slow uh .
ihsan sian kau paling lmbt tpi jgn risau dpt gak kau poie !
*clapclapclap
smpai gabai lak punyela sesak !
kaki punyela saket nak redah tngge tinggi nak mampoih .



*sigh



smpi ats hamek kau punye ramai manusia !
1malaysia 1 air kite mandi !
hahaha :DD
sape je mndi sket je .
ade yg xmandi .
aku tatau ngape.
aku da dtg jaoh2 xmandi xbesh ah en .
da mandi wat pengau lak .
bo ngan babed due kali kne lambong .
fit boy kne lambong .
bak kate babed fit pling tinggi boy pling beso haha :DD
so mandi n gelongsor pas uh grak .
dak2 yg x mandi cuci mato tgk ah moi men gelongsor .
aku ngan dak len bersidai tepi gelongsor.
tgh sdap brsidai sorg akak gedebuk jatoh.
gelak dlm air jela aku :DD
da siap2 sume plan nak gi alamanda karaoke .
singgh solat n mama jap .
ngah mam dpt msg dri pidot .


*tggu jap babed msok lokap .
ah sudaaaa .
apehal lak ni .
tggu punye tggu smpai sibab din pnye abc .
dtg ah babed ngan pidot ngan mil ngan sykor.
mamat ni gi buang hajat kat balai polis .
katenye da minx ijin da sblm nak pi tnds uh kat kaunter .
pas buang keluar je dri tnds ha amek kau bond da tggu dpn pintu tnds.
kne la tnye mcm2 kne tiau due kali .
haha pidot slowtalk sket blablablablablabla and blalblabla daaa lpas .
kne tuduh ceroboh balai polis tnpa kebenaran .
t*** kau berd mmg bushuk giler ah :DD


moral : msok tndas lenkali bayola 3 kupang ye jgn men terjah je :DD

hadoi so xjdi la pgi alamanda da lmbt da msg2 da nak balik + penat .
so berakhir sudah .
salam2 ngan dak2 botak sume .
sume balek.
balek la nak wat pe lagi .
aku ngan ja a sggh esso mam2 jap .
6.30 balek.
smpai uma tido .
si DIA kt kg :DD
hehehe .

mekasih bnyk2 sape2 yg turun .
besh luang mase same2 .
kpd yg bega ckp nak turun tnye mcm nak turun da kunfem nak turun tpi xnmpk btg idong aritu uh ,pk ah sndr btape bgos pangai korg .
ko dtg ke x dtg ke xde effect un .

jmpe lagi bln 5 ni .
satu lagi projek dlm pembikinan .
yg kerje truskn kerje .
plkn truskn plkn .
skola truskn skola .
kat U truskn .


see yaa !



p/s : sowie gmbo tadek .sume kat kamera anam ngan fit ah .kat dak2 bkn plkn xde gmbo .
so nak kne tggu dowg bgi ah :D

 

3 luahan hati:

s.N.h said...

wohaaaa sgt besh !
nyesal ak x join ~
wahahahaha :)

F | I said...

eh eh cek abg x ajk ghupenye alarh cian :DD

s.N.h said...

eh ko nieeee !
cetzzzzz kng asam plak !!
bkn x ajk tp sgn
;DDDD