Friday, February 12, 2010

still counting :D

hari ini hari jumaat :)
ajaib btol aku bgn pagi cani haha .
tade sbb arini kan sungguh bnyk begitu amat sekali aktiviti .
makcik bushuk tu arini gi amek test JPJ :D
aku plak yg overacting haha .
gudluck ah kat die !
abehla pasni da dpt bwk kete ,ke hulu ke muara la die .
da warning awl2 da tu .jago2 duet den kalo x abeh :DD
haha



lagi ?
ape ade dgn hari jumaat ?



hari ini budak plkn balek !


:D


besh3!


so maybe ptg ni tomei ngan din dtg esso kowt.
bncg2 sal ari senin uh nnti .
raye cina da kite haha eh silap mereke :D
tapi yg peliknye raye cina ke raye keling ke raye sape2 la en ,
yg mati yg eksiden yg msok huspital org melayu gak .
sungguh tidak malu :D
raye org kite jugak yg merase pedasnye .
caye x beb aku batak buah limau ?
eehhh xpe baek tok kisihatan :D
itu smlm ha ,ada satu ah pek dtg ini esso punya taw .
itu ah pek ha dia kasik itu dua mcm punya kotak limau maa !
itu limau manyak manish punya oh !
aku pon tatau cane leh dtg kotak2 limau uh .
org da anto x makan rugi ye x ?!
hahah :DD




dah ?


tu je event arini ?



bnyk agi .
mlm ni un same .
tatau nak wat ape dgn dowg ni .
arini aku shift ptg kol 3 smpai 11 .
so kalo dowg ajak lpak bole ah .
so bdak2 plkn .
kepenatan kepenantian korg amat sakit skali hahaha .
tgk ah arini cane en .
bncg2 lu so papehal adela yg information yg akn menyusul pasni :D



lagi ?



haa !


lagi satu !



aku saje2 la en bukak youtube cari lgu two is better than one .
sape nyanyi ?
boys like girl feat taylor swift .
sdap doe !
tatau la bgi korg cane en tapi bgi aku bole la sbgai penyedap tlinge .
tpi bukn ni yg aku nak cito .
cari punya cari dgn maen cari je tnpe tau ape yg aku nak cari .
terbukak video snsd .
ape itu ?
girls generation !
jgn slhkn aku or pk aku ni ape2 coz tetibe aku terikot pengaroh gee dri bebudak ni !
bkn nak crite sal gee beb .
dowg ade lagu baruuu !


OH !


snsd :D



sdap bai hahaha aku suke tgk video tu jek !
so kpd snsd tahniah beb makin berseri seri aku tgk video korg !
*clapclapclap 

bile aku tgk video2 dorg ni kepale aku memusing manjang .
nek rabun doe mane satu nak tgk ni .abru nak tatap muke ni tup tap da msok muke laen adoh juling hahaha .

nah aku bagi korg video die ngeh3 :DD





besh kan kan kan ?
hahaha so enjoy okeh clip song video terbaru dari dowg !
hepi chinese new year everyone !
chap go meh n gong ci fat choi !
ari isnin kawan2!
aku x penah lpe nak igtkn korg !
hahaha oke chalo bete !


:D


p/s : gaji bulan due ni cane kirenye ?28 ari je en .satu hal agi :(   

1 luahan hati:

iRs said...

hey PAK CIK MASAM.wa suda lulus maa~ ;p