Saturday, July 31, 2010

Kolej Politech Mara Bangi


da lam da aku nak post pasal ni tengah tunggu point yang 'baik' aje haha .
oke salam so ari kames aritu ade sesi photoshoot tok setiap section bgi setiap kelas.
kelas mean section ah .
ade bnyk gmbo snap tapi yg aku dpt or jmpe cume satu je .
alhamdulillah setelah sekian lame sblm ni aku mengutuk mencaci mengalami perubahan suasane dan ape jadah lagi akhirnya lame2 aku dpt terima kenyataan .
terime kenyataan mksdnye bkn mnjdi buruk tapi kene kene terime keadaan kat situ ,macam itu .
kite datang nak belajo ye kawan kawan haha .

so ari rabu aritu ,sementare menunggu kelas management kite maen snap2 dgn budak kelas sendiri .
bnyk lagi gmbo dgn budak2 len tapi x smpt nak edit .
setiap orang membawa perangai dan tingkah laku yg berlainan serta jenis .
syok siot merepek dgn dorang haha besela da laki 7 ke 9 orang je dlm kelas .
pupus da kaom akuu :(

*ni tengah belajo akaun yg aku SUKE SANGAT SANGAT 

*aku gerak mane2 ngan budak ni kadang2 .takat ni die jela yg tak segan tgkp gmbo ngan aku haha


so nak ditakdirkan ari rabu aritu KHI yg aku SAYANG sgt uh kene pakok .cehhh .pantang aku parking moto tmpat lain dan dan kene rembat .sampai hati die tinggalkan cebisan je .da la balek redah je tak pakai helmet .dari teras jernang tu .alhmdulillah polis curi tulang haha selambeee .


KHI (bulan 3 - bulan 7 2010)

R.I.P

lepas ni pakai la helmet busuk+murah haha .

so ari kames pas abeh kelas bisnes math sesi tangkap gmbo .
ni gambo kelas aku haha .


overall ,insyaallah kalau niat kita betol ,betol la kita ;)

1 luahan hati:

Anonymous said...

Aku pon SUKA acc SANGAT SANGAT -___-
hahaha :)