Tuesday, July 20, 2010

macam katak nak mengembekk T________T



alhamdulillah arini sume berjalan dgn lancar ;)
quiz math dalam genggaman ngeee ;p

tapi kalo tgk dari sudut laen ,ari selase la kelas paling aku tak suke kerana balek nanti kunfem otak aku terbakar T______T feeweet ayat nak up je .
mane taknye pagi da math ,ko men jentik2 dgn no ,ptg pulak ko maen dgn akaun pulakk .

akaun ?
ha ?

aku ?
dudok kat kelas ghaza time f4 aritu xsmpai pun sbln ape ajela ilmu yg aku dpt .
first class la yg paling aku suke haha masok2 terngangaaaa luas2 ;]
alarh bkn aku sorg ,bdk akaun yg da mmg akaun un trngangaa.

arini abeh kelas math je ,eh silap abeh je quiz terus gerak library amek membership card .walawei ic aku lagi mahal dari kad die .haha tak bersyukur .
library boleh tahan ,tapi bile ko masok je perhhhhhhhhhhh T___________T
macam tempat nak buat anak pun adee .tanak stadi kat libraryy ;(
pas uh ngah lepak2 kt dpan library dtg ank kucing itam sekor .wehh comel wehh ;)
kucing makan roti ke ?haha aku bgi die mkn abeh lahap ;)
nampak kucin tu ?abeh baju mmbr aku die cakor ;p


 yg dorg wat kat ats uh sesi mengira brape bnyk hari dlm tiap2 bulan dgn menggunakan buku lima kau haha kantoi tak igt ade brpe hari dlm tiap2 bln hehe ;p

kelas aku ade 9 orang je kaom adam yg selebihnye phm2la.
kesian tak kesian ke ?
kami tak boleh buat onar !
haha .

mcm bese adat istiadat msok kelas akaun ,murid yg smpai dulu hero dtg lmbt ;)
agak2 dlm 20 minit barula sampaaai .


kite ber facebook-ing didalam kelas dengan menggunakan opera mini advanced ;)

malangnye enset aku tadekk ;(

kesimpulan : sape reti akaun ,minx diperturunkan ilmu ;]

0 luahan hati: