Monday, July 19, 2010

menyepi sekian lameee c(;



salam ;]

perhh sawang banyak siott kat blog aku hahaha .
ceh last update aritu sblm fifa lagi kowt agaknye kalo tak silap ;p

weh da dekat sebulan gak aku kat kptm ni .
enjoy ? boleee la tapi kene la jage diri kowt .
jangan sesaat lupe siape diri anda dan siape diri anda ;)
yang wat aku semangat nak update pasai nak cite aku lepas pemilihan bola tampar ;) wooot woot woott banggee haha berbaloi balek umah lengan aku merah padam ngehh ;)

tiap2 ari sabtu training ,pasni training ngan senior doee mau patah itu tulang .
itu jela yang aku mampu masok T______T
aku sampai tak kenal budak batch aku doe baik lelaki baik pmpn ya allah msg2 mcm abah ngan mak orang ;) beso2 da masing2 .
oke dah tak dudok asrama 'nerake' tu dah itu antare yang paling besh !
ape ape ape bukan sebab 'homesick' or anak mak okeh !
aku dipakse kuar kerane bajet lari ouh .
da la ngengade tak nak amek pnjaman MARA so trpkse la .
btol ouh dok lua lagi jimat duet + dpt moto :)
ngeeeee ;)
ha jangan pk lain .nnti ade yang pk belajo tak tinggi mane moto dapat secepuk menyuusahkan mak kau ha ckp baik2 sket .
moto tu pkai duet aku derr .biasiswa yg aku kmpol dari f1 smpai la f5 ;)
lagi satu ,kalo x beli skrg,2 tahon nnti pun trpkse gak beli .asrama tu wajib tok bdak sem1 ngan sem2 je dudok .sem3 keatas pandai2 cari rumah sewa .
kolej memang macamtu ;)
roommate aku la yang paling kesian .
aku sempat sedekah tong smpah ngan lap kaki jek heh dekowtt ;)
tapi yang paling besh dorang sume mmg 'sihat sihat belake'
 dari mule bangkit pagi sampaila nak lelap bilik tu tak sah kalo tak berasap huh ya allah kau jela tahu .
tak caye ?
ha tengok ahh ape kau nak sume ade haha ;)





mintak maaf la aku tak sekaki okeh ;)
perh kire okela mereka memahami aku ni kalo agak agak paru2 dorang tgh kosong tu dorang cari port ah tade berasap dpan aku sbb mse first aku da berasap da dgn dorg itu la psl cehh bajet ;p
ahh tade der aku nak ngaku aku dak skola teeet dulu .
petik jela skola ape yg ade kat kajang ni ha .
aku ni tak baik mane tak elok nnti buruk plak name skola aku kan kan kan ;)

whoaa ni lagi satu cite .
budak baru masok dunia IPT ni kan perhh bile dapat assignment yang pertame tu mak aih makan tak igt haha ;)
fundemental manangement .
syokk ;)
bnyk nak kene bace ouh .


 sumpah ni bukan bajet ,aku tak tau pun ade org snap c(;


ni la cafe yg aku ckp satu bumbung ngan asrama pmpn .tak nmpk pmpn kat blakang ?haha dpan aku uh tv bosar gedabak .time ni kalo tak silap aku tayang jgn lpe lirik ;)

besela tu mule2 mcm tak penah jmpe buku .
skrg ?

hamek kau pehal bnyk trlampau lampau assignment niyh ?
sape cakap bisnes senang meh sini dudok atas kerusi aku !
perh kau ;)
so tu jelah ,nanti kalo ade ape2 aku up to date la .

masyaallah cpatnye nak bulan 8 da .
pas uh 9 .
pas uh aku sorang2 kat malaysia .
jage diri aku sendiri .

what is the most thing in your life that you fear the most ?
losing her for 6 years starting this september and im gonna live on my on shoes without hearing her caringness and loverness and beleterness T__________T

 

0 luahan hati: